۸ نکته برای حداکثر استفاده از نظرات پست ها در اینستاگرام

امروزه، اینستاگرام یک ابزار اساسی است و اجرای ساده ای دارد.

شما چیزهایی می بینید که دوست دارید، گوشی تان را برمی دارید، عکس می گیرید و آن را ارسال می کنید.

اما به عنوان بستری که شهرتش در حال رشد است، فهرست فزاینده ای از ویژگی ها در این بستر ساخته شده اند.

این امر به سازندگان محتوی فرصت های بیشتری می دهد و همچنین این بستر را به طرز فزاینده ای در میان کاربران کسب وکار مشهورتر می سازد.

و سپس، پست های اینستاگرام در آگوست ۲۰۱۶ شروع شد.

آن طور که پیداست این ویژگی، بازی را عوض کرده است.

هرچه افراد بیشتری از پست ها به طور روزانه استفاده می کنند ( بر اساس داده های ۲۰۱۸ این تعداد ۴۰۰ میلیون بوده است) این ویژگی بیشتر بروزرسانی می شود و به کاربران اجازه می دهد تا پست هایشان را حتی جذاب تر کنند.

یکی از این بروزرسانی ها امکان ” نظر دادن ” است یک گزینه که استفاده از آن راحت است و پتانسیل خارق العاده ای دارد.

همه چیز در مورد مشارکت است

نظر دادن در اکتبر ۲۰۱۷ مطرح شد و پیاده سازی آن در پست هایتان بسیار ساده است.

اساساً، شما فقط یک استیکر اضافه می کنید و سوال و جواب ها را سفارشی سازی می کنیم.

اما برخلاف سادگی آن ها، نظرات اینستاگرام می توانند ابزار قدرتمندی باشند زیرا این امکان را برای شما فراهم می سازند تا به سادگی مشارکت و تعامل را در سطوح جدیدی تقویت کنید.

با استفاده از نظر دادن، شما به مخاطبین خود امکان شنیده شدن را می دهید شما مرحله ای را در اختیارشان می گذارید تا نظر خود را ابراز کنند.

و به نوبه ی خود، شما به آن ها امکان تعامل فعال با محتوای خود را می دهید.

بعلاوه، شما می توانید نگرش های ارزشمندی بدست آورید که به شما کمک می کند تا استراتژی های آینده ی خود را شکل دهید.

نکته کلیدی همین تعامل هاست.

وقتی کسی وقت می گذارد تا به نظری پاسخ دهد، نظرات حالت سرمایه گذاری پیدا می کنند.

حتما بخوانید :  ۵ کاری که در اینستاگرام کسب و کارهای موفق (افراد موفق) انجام می دهند

درصورتی که نظر آن ها جزو اکثریت باشد، می خواهند دیده شوند.

از این ها به روش درستی استفاده کنید و نظرات می توانند به شما کمک کنند تا رابطه ی قوی تری با مخاطب خود بسازید.

در حال حاضر، ما این نکته را ذکر می کنیم که واقعاً آغاز نظردادن به پست هیچ زمانی نمی برد.

دلیل دیگری وجود دارد که باعث شده نظرات مشهور شوند.

اما واقعاً اینکه سریع می توانید نظر بدهید وتلاش حداقلی می خواهد به این معنی نیست که شما باید لزوماً چنین کاری بکنید.

نظرات یقیناً پتانسیل زیادی دارند.

اما برای تحقق آن، باید به طرز موثری از آن ها استفاده کنید.

و با به خاطر سپردن نکات زیر، امیدواریم بتوانید چنین کاری بکنید.

بازخوردهای اینستاگرام

نکاتی برای دنبال کردن:

شما نمی توانید تمامی نکات زیر را در هر موقعیتی اعمال کنید.

برخی موقعیت ها شرایطی دارند که در آن شرایط نظرات به طور خاصی موثر می شوند در حالیکه در موقعیت های دیگر نظرات، بیشتر اشاراتی کلی هستند.

اما اگر تلاش کنید و تا حدامکان به آن ها بچسبید، شانس خود را در بهره برداری از نظرات، به کاملترین حالت خود افزایش خواهید داد.

۱- در مورد محصولات بازخوردهای مستقیم بگیرید.

این نکته وقتی کاربرد دارد که به نحوی از اینستاگرام برای ارتقای یک محصول استفاده می کنید.

وقتی طراحی تان کامل شود، باید بدانید که آیا این طراحی چیزی هست که مشتریان بالقوه ی شما آن را دوست داشته باشند.

بنابراین، چرا ساده نمی پرسید؟

این روش سریع، ساده و خیلی مهم و موثر است.

اگر بازخورد مثبتی دریافت کنید، می توانید به کارتان ادامه دهید.

در غیر اینصورت خیلی دیر نیست که به عقب و به تخته رسم خود برگردید.

شما می توانید با این روش، پول زیادی را صرفه جویی کنید در صورتی که نمره ای که به ایده هایتان می دهید را کنار بگذارید، به روش غیرمستقیمی می توانید محصولات را ارتقا دهید.

۲- اعتدال در عقیده

فوراً با همین خط فکری ادامه دهید، چنین نظراتی وقتی بخواهید عقیده ی معتدلی داشته باشید مهم هستند.

البته، در جاییکه که از بینندگان خود دعوت می کنید تا فوراً محصولی را بخرند، به طرز شایسته ای مستقیماً وارد عمل شدید.

اما گاهی اوقات، داشتن یک رویکرد زیرکانه تر می تواند منجر به نتایج بهتری شود.

وقتی مستقیماً محصولی را ارتقا می دهید، به نحوی دارید به مخاطب خود می گویید که در مورد آن ها چه فکری می کنید.

اما با درخواست بازخورد، به آن ها اجازه می دهید تا خودشان بگویند که چه فکر می کنند.

حتما بخوانید :  ۴ روش پیدا کردن مخاطبان هدف در اینستاگرام را یاد بگیرید

بنابراین، همانطور که قبلاً ذکر شد، می توانید بپرسید که آیا آن ها یک طراحی مدنظر را دوست دارند یا نه.

یا از آن ها بخواهید بین دو الگوی رنگی یکی را انتخاب کنند.

سوالات نسبت به بیان عبارات کمتر خسته کننده هستند و نظرات ایسنتاگرام، روش با ارزشی را برای پرسش چنین سوالاتی دراختیارتان قرار می دهد و از روش نرم تری برای فروش استفاده می کند.

۳- در مورد بازار تحقیق کنید.

می توانید از مخاطب خود در مورد یک محصول خاص بپرسید، اما نباید در اینجا متوقف شوید.

شما می توانید همچنین در ترجیحات کلی مشتری سوال بپرسید، و از اطلاعات برای تصمیم گیری های کاری در آیند استفاده کنید.

این روش می تواند یک روش مدرن برای تمرکز بر گروه ها باشد.

البته داده هایی که جمع آوری می کنید کیفیت یکسانی ندارند، و شما هم نمی خواهید پولی بابت آن بپردارید.

۴- اگر چیزی روال است، از آن استفاده کنید.

سه نکته قبلی اساساً مربوط به استفاده کاری است، اما این مورد عمومی است.

مهم نیست که هدف شما از استفاده از اینستاگرام چی هست، استفاده از یک موضوعی که روال است یا یک بحث داغ برای آغاز بحث و تولید نظرات کار اشتباهی نیست.

اگر رویداد اصلی وجود دارد که دغدغه ی مخاطب شماست، نظر شما به آن ها صدایی خواهد داد.

از سوی دیگر، تعامل بیشتری دریافت خواهید کرد.

در چنین موقعیتی هر کسی برنده است.

۵- استفاده از شکلک ها را در نظر داشته باشید

یک نکته سریع برای جذاب تر کردن یا بانشاط کردن نظرات شما، استفاده از شکلک در پاسخ به جای متن است.

این کار برای هر موقعیتی مناسب نیست اما می تواند حس خوبی داشته باشد.

تحقیق بازار

۶- رویدادها را ارتقا دهید

نظرات پست ها، روش عظیمی برای ارتقای رویدادهاست.

در طول ساخت پست، می توانید