۶ روش بازاریابی اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ که باید به آن توجه کرد

۶ دقیقه زمان برای مطالعه

مردم روزانه میزان قابل توجه ای از وقت خود را به جستجو در شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) از طریق تلفن همراه و یا کامپیوتر خود صرف می کنند چرا ما از این قدرت بازاریابی اینستاگرام استفاده نکنیم؟

نیازی برای اثبات آن نیست، همین کافی است که به مردم در اطراف خود نگاهی بیاندازید.

اما اگر بخواهید آمارها را بدانید، تحقیقات نشان می دهد که یک کاربر معمولی اینترنت، روزانه ۱۳۵ دقیقه از روز خود را در صرف مرور شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۷ کرده اند. آمار سال ۲۰۱۸ از زمان تهیه آن منتشر نشده است، اما این رقم به طور متوسط هر ساله از سال ۲۰۱۲ افزایش یافته است (دوره ای که این گزارش پوشش می دهد) تنها با دیدن اینکه شبکه های اجتماعی چه نقش مهمی در زندگی روزمره ما بازی می کنند، درک این قضیه آسان می‌شود.

اینستاگرام یکی از بزرگترین پلتفرم ها در میان شبکه های اجتماعی است.

در این مورد هیچ شک و تردیدی وجود نداشته است اما زمانی که این کمپانی در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که به یک میلیارد کاربر رسیده است، این موضوع واضح تر شد و هنگامی که یک پلتفرم بسیار محبوب است، می توانید مطمئن باشید که بازاریاب ها آن را اولویت کار خود قرار داده اند.

بازاریابی اینستاگرام به راحتی انجام می گیرد با کمی دانش و تشخیص مخاطب.

ما درباره بازاریابی اینستاگرم صحبت کرده ایم، و این موضوعی است که ما باید یکبار دیگر به آن پاسخ دهیم.

اما این بار، ما به آنچه در سال ۲۰۱۹ در انتظار ماست نگاهی می اندازیم.

روش هایی که باید به آنها توجه کرد.

دلایل متعددی برای موفقیت اینستاگرام وجود دارد که یکی از آنها رضایتی است که به طور مداوم وجود دارد.

نه تنها برای این پلتفرم بلکه به طور کلی، این قضیه برای بازاریابی ضروری است.

یعنی، بازاریابان لازم است که با یک پلتفرم که همیشه در حال تکامل است، کار کنند.

به همین دلیل است که این موضوع بسیار مهم است که همیشه رو به جلو باشد و ما معتقدیم که شش روش زیر قطعا ارزش توجه کردن را دارند.

تبلیغات استوری

۱. تبلیغات استوری های اینستاگرام

استوری اینستاگرام از اوایل آگوست ۲۰۱۶ تاکنون وجود دارد و در آن زمان به طور شگفت انگیزی محبوب شده بود.

این تصادفی نیست، زیرا کمپانی تلاش بسیاری کرده است تا آنها را برجسته کند – برای اثبات این موضوع، به سادگی به اینکه چقدر معروف است نگاه کنید.

اکنون که این ویژگی در ذهن کاربران جا افتاده است، مرحله بعد استفاده از آن به منظور تبلیغات است.

با استفاده از این تبلیغات، کسب و کارها می توانند اعلان خود را بین بخش هایی از استوری هایی که مشاهده می کنید وارد کنند.

آنها تمام صفحه و عمودی هستند که به آنها پتانسیل بسیار جذاب بودن را می دهد.

البته، بازاریابان نیاز به ایجاد تبلیغات درجه یک و بسیار تخصصی برای دستیابی به بازاریابی اینستاگرام دارند.

علاوه بر این، اینستاگرام معتقد است که تبلیغات استوری ها گزینه های خوبی برای هدف قرار دادن آگاهی از برندها، بازدید ویدیوها و نصب برنامه ها هستند.

با توجه به عامل قبلی، این بدان معنی است که این تبلیغات می تواند بسیار بنیادی باشد.

اگر بازاریاب ها بتوانند محصولی را که مورد علاقه شماست شناسایی کرده و تبلیغ خود را در یک فرمت مطابق با محتوایی که در حال تماشای آن هستید، ارائه کنند، شانس فروش آن بسیار امیدوارکننده خواهد بود. و اگر درست اجرا شود، تبلیغات استوری ها میتوانند این امکان را فراهم کنند.

بنابراین، انتظار میرود کاربران معمولی در هنگام مشاهده استوری ها، تبلیغات بیشتری ببینند.

آنها همچنین از این تبلیغات انتظار دارند بسیار هدفمند باشند.

ما انتظار داریم که آنها یکی از بزرگترین روش ها در سال ۲۰۱۹ باشند و هر کسی که علاقمند باشد، به زودی یک استراتژی مناسب را آغاز خواهد کرد.

۲.IGTV

اینستاگرام در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸، کمتر از دو سال پس از انتشار استوری، ویژگی بعدی خود IGTV را منتشر کرد.

این پلتفرم به طور خاص به یکی از کمبود های اینستاگرم یعنی فقدان فیلم های طولانی اشاره دارد.

اینستاگرام همانطور که استوری ها را بالا برد ، بدون شک سعی خواهد کرد همان کار را با IGTV انجام دهد.

بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که در سال ۲۰۱۹ آن را به طور چشمگیری برجسته ببینید.

اینستاگرام خواهان دیدن آخرین سرمایه گذاری خود است و سازندگان محتوا در اسرع وقت به دنبال نشانه های خود در پلتفرم جدید خواهند بود.

این به این معنی است که IGTV مرکز تلاشهای بازاریابی بی شماری خواهد بود.

از آنجا که IGTV عمودی است، درست مثل تبلیغات استوری ها، می توانید این فرمت ویدئویی را در سال ۲۰۱۹ به یک موقعیت مهم تبدیل کنید.

با تبلیغات IGTV و استوری ها، موفقیت اینستاگرام برجسته تر خواهد شد.

علاوه بر این، فیلم های IGTV می تواند تا ۶۰ دقیقه طول بکشد، که این محتوای طولانی میتواند محبوبیت اینستاگرام را افزایش می دهد.

۳. بازاریابی تاثیرگذار

این به هیچ وجه تعجب آور نیست زیرا فقط ادامه یک روند مداوم است.

راه های متعددی برای تاثیرگذاران و کسب و کارها وجود دارد تا اهداف تبلیغاتی خود را شریک شوند، و این در آینده به زودی اتفاق خواهد افتاد.

در سال ۲۰۱۸، یک روند قابل توجه برای برندها بود تا از وجود تاثیرگذاران بهره ببرند.

تمام تجربه، به طور طبیعی، با پست های اینستاگرام متعدد همراه خواهد بود تا آگاهی از برند را افزایش دهد.

انتظار می رود که تکرار این در سال ۲۰۱۹، همراه با انواع دیگر بازاریابی تأثیرگذار باشد.

نمایش اینستاگرام

۴. حوزه طراحی شده برای ایجاد “لحظات نمایش اینستاگرام”

هر کسب و کار که از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده می کند، قادر به ارائه یک تأثیرگذار برای یک هدف نامتعارف نیست.

در عوض، آنها به کاربران همیشگی برای نمایش داده شدن تکیه می کنند و آنها را جذب می کند تا عکس های ارزشمند اینستاگرام را دریافت کنند.

راه رسیدن به این امر از طریق دکوراسیون است.

به کافی شاپ ها دقت کنید به دکوراسیون های جالب و نقاط روشن آنها و تنها هدفشان این است که این فکر را به بازدید کنندگان برسانند که این کار باعث می شود عکس های خوبی بگیرند.

و یا موزه ها و گالری ها نقاط اختصاصی دارند که بهترین زاویه برای گرفتن عکس ها را ارائه می دهند.

این در واقع یک موقعیت برد _ برد است.

کاربر می تواند یک عکس به یاد ماندنی بگیرد در حالی که تبلیغات کسب و کار انجام می گیرد.

۵. برند های کوچک

برند های کوچک برای موفقیت لزوما نیازمند گروه یا طرفدار نیستند.

بلکه تنها، یک طرفداری نسبتا جزئی کافی است. و می توان استدلال کرد که هیچ پلتفرمی به اندازه اینستاگرام به این اندازه دارای تعامل نیست و همیشه زمینه مناسبی برای برند های کوچک بوده است و هیچ دلیلی برای تغییر آن در سال ۲۰۱۹ وجود ندارد.

بنابراین، انتظار داشته باشید که تبلیغات از شرکت هایی را که قبلا نشنیده اید، مشاهده کنید، که ممکن است محصولی باشد که با علایق شما منطبق است.

۶. خرید از طریق اینستاگرام

در حالی که IGTV پدیده نوظهور بزرگ در سال ۲۰۱۸ است، اینستاگرام دائما در حال افزودن ویژگی های جدید برای خرید است.

این بدون شک همچنان در نسخه های بعدی ادامه خواهد داشت.

نتیجه

با توسعه اینستاگرام، نحوه استفاده از آن برای بازاریابی نیز توسعه خواهد یافت. و هرچند شما هرگز نمی توانید با اطمینان مطلق بگویید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، ما معتقدیم این روند قطعا یک بخش بزرگی از بازاریابی اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *