۵ کاری که در اینستاگرام کسب و کارهای موفق (افراد موفق) انجام می دهند

همه ما میدانیم افراد زیادی از اینستاگرام استفاده می کنند.

در شهریور ماه سال ۹۶ ، این شرکت اعلام کرد ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

علاوه بر این، ۵۰۰ میلیون نفر از آنها روزانه اینستاگرام خود را چک می کنند.

به سرعت در  خرداد ۹۷، تعداد کاربران ماهانه به یک میلیارد افزایش یافته است.

اینستاگرام همچنان اطلاعات جدیدی در مورد کاربران روزانه خود منتشر نکرده است، اما تصور می شود که این رقم روند مشابهی را طی کرده است.

با چنین حاضرین وسیعی، طبیعی است که تعداد کمی از اینستاگرام به طور منظم برای کسب و کار خود بهره ببرند.

با این حال، ارتباط بین کسب و کارها و اینستاگرام بیشتر تصادفی است.

در ابتدا که اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ (۱۳۸۹) به وجود آمد کسی پیش بینی نمی کرد این پلت فرم یک رسانه بازاریابی بسیار قدرتمند تبدیل شود.

بخش بزرگی از موفقیت این پلت فرم توانایی ارائه تجربه شخصی هر شخص به کاربران می باشد.

به همین دلیل است که کسب و کارهای جدیدی در این رسانه قدرتمند شروع به درخشیدن نموده اند.

راه عالی که کسب و کارها و اشخاص می توانند حتی در زندگی خود از این پلتفرم استفاده کنند.

بنابراین وقتی شما طبیعت و محبوبیت اینستاگرام را در نظر بگیرید، سخت نیست که بدانید چرا کسب و کارها و اشخاص از آن استفاده می کنند.

 اما سوال اینجاست چگونه می توان با اینستاگرام به موفقیت رسید؟

با کمی جستجو پروفایل کسب و کارها و افراد متوجه می شوید از منطقی استفاده می کنند. برای یادگیری این منطق می توانید از دوره نخبگان اینستاگرام استفاده کنید.

مواردی که نباید به آنها بی توجه بود

با یک تحلیل از طریق اینکه بگویید در روز با ۳ ارسال پست این کسب و کار به موفقیت رسیده است اما اینطور نیست.

 شما باید به تصویر بزرگتری نگاه کنید(از فاصله دورتر) در اینجاست که می بینید روند کلی به دستتان می آید که چطور این کسب و کار یا شخص موفق شده است.

و این نوع نگاه است که این مطلب را برجسته خواهد کرد.

مطمئنا، همه این موردی که گفته می شود برای هر شرایطی کارساز نخواهد بود.

همه موارد موفقیت در اینستاگرام متفاوت خواهد بود.

اما اگر به اندازه کافی جستجو کنید می توانید زمینه های مشترک را بیابید و از آنها استفاده کنید.

بنابراین همه کسب و کارها و اشخاص امیدوار هستند که در اینستاگرام به اندازه زیادی فالوور و طرفدار داشته باشند.

در اینجا برخی از کارهایی که توسط افراد موفقی که قبلا موفق به انجام این کار شده اند می اندازیم و خودمان هم از این کارها استفاده می کنیم. فقط نیاز به انجام دارد.

۱- بیش از حد به کسب و کار متمرکز نشوید

در پیج خود می خواهید بیشتر به کسب و کار بپردازید در صورتی که در جوامع امروزی هر چقدر شما احساس شخصی بودن به مخاطب بدهید بیشتر می توانید بازخورد بگیرید.

همانطور که گفته شد، در اینستاگرام قرار است مخاطب احساس شخصی کند.

کسب و کارهای موفق این موضوع را می دانند و از آن استفاده می کنند.

با این کار باز شما معرف کسب و کار خود هستید ولی به طور غیر مستقیم.

برای مثال:

پیج ریچارد برانسون را ببینید.

او در هر پست نیاز به معرفی ویرجین ندارد در صورتی که بیشتر شخصیت خود را به نمایش می گذارد.

نکته این است که وقتی شما را شناختند می خواهند درباره کار شما بیشتر بدانند.


در اینستاگرام بیشتر به فکر فروش نباشید این وب سایت شماست که باید در آن فروش انجام شود.

 

 

البته نباید کلا فروش را فراموش کنید. این موضوع معادل این است که شما فقط به یک شکل پیش نروید و بتوانید مخاطب را با صفحه خود درگیر کنید.

در پیج خود سعی بر این داشته باشید در مورد صنعت و محصولات جدید صحبت کنید و غیره …

 نکته این است که – تعادل مناسب بین معرفی خودتان و فروش را پیدا کنید.

 

کیفیت عکس

۲- کیفیت عکس / ویدئو، نگرانی اصلی آنها نیست

در واقع این کار نزدیک به مورد قبلی است.

در اینستاگرام، خودتان باشید.

بنابراین، یک عکس حرفه ای برای پست بسازید و آن را در پیج خود منتشر کنید. در صورتی که اصلا این مورد آنقدرها که فکر می کنید جای نگرانی ندارد.

اغلب اوقات بهتر است گوشی موبایل خود را بیرون بیاورید و یک عکس بگیرید و ارسال کنید.

البته، از نظر محتوایی باید مراقب چیزی که ارسال می کنید باشید.

اما، در مورد محتوا بیشتر جنبه های فنی مهم است.

با این حال، یک راه خوب برای گرفتن عکس مناسب این است که هر چه زودتر بتوانید از آن استفاده کنید.

در این مورد کیفیت تصویر و ویدیو را بر تولید نکردن محتوا ترجیح ندهید.

برنامه پست قرار دادن اینستاگرام

۳- آنها دارای یک برنامه پست قرار دادن هستند

شما می توانید بهترین پست اینستاگرام در جهان را  داشته باشید، اما اگر چند ماه فعالیت نداشته باشید، خیلی خوب کار نخواهید کرد.

همانطور که ذکر شد، ما نمیتوانیم بگوییم چه تعدادی پست قراردهید تا در کسب و کار خود موفق شوید.

 اما ما می توانیم به شما بگویم که آنها برنامه برای تولید محتوا دارند.

شاید آنها چند بار در روز یا چند بار در هفته پست قرار دهند.

اما، فالوورهای آنها می دانند که انتظار چه چیزی را دارند – این کار آنها را درگیر می کند و برای آینده  تعداد فالور بیشتری جذب می کنند.

بنابراین، برنامه داشته باشید که به شما اجازه می دهد پست های جالبی ایجاد کنید.

هشتگ در اینستاگرام

۴- آنها از هشتگ خوب استفاده می کنند

یکی از راه های اصلی برای افراد جدید در اینستاگرام برای کشف شما از طریق هشتگ ها است.

برای کارآفرینانی که امیدوار هستند کسب و کار خود را افزایش دهند، این حیاتی است.

به همین دلیل است که این ویژگی  موفقیت بیشتری را در آینده برای کسب و کارها ایجاد می کند.

محدودیت قرار دادن هشتگ در اینستاگرام ۳۰ عدد برای هر پست می باشد.

با این حال، هشتگ های انتخاب شده مناسب برای کسب و کارها در اینستاگرام ارزشمند هستند و یکی از دلایل موفقیت در این پلتفرم است.

۵- آنها جذابیت را به صنایعی که هیچ رونقی ندارند اضافه می کنن

اگر شما در مد، زیبایی یا صنعت مشابه هستید، آسان است برای پیدا کردن تصاویر زیبا برای قرار دادن در اینستاگرام.

اما اگر یک حسابدار هستید، چه؟ در این زمینه تخصصی هم می توانید مثل موضوعات دیگر تولید محتوا داشته باشید؟

در این موارد، کسب وکارهای موفق از اینستاگرام برای تولید محتوا برای کار خود را دارند.

آنها فیلم های پشت صحنه را نشان می دهند و مشتریان راضی هستند. برای مشاهده ایده های دیگر می توانید از دوره نخبگان اینستاگرام استفاده کنید.

ماهیت اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که این کار را راحت انجام دهید و به این طریق تعامل بیشتری برقرار کنید.

نتیجه گیری


برای کسب و کارها و افراد فقط معروف شدن مهم نیست.

بلکه در کنار معروفیت به دنبال فروش بیشتر و جذب طرفداران بیشتر هستند.

شما برای کسب و کار خود می توانید یک برنامه شخصی بسازید و مثل دیگران به موفقیت برسید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *