۴ نکته برای خلق پست های خرید جذب کننده در اینستاگرام

معرفی خرید در اینستاگرام در سال ۲۰۱۷ روش کسب و کار را به پلتفرم رسانه های اجتماعی محبوب برای تبلیغ و فروش محصولات افراد تغییر داد.

به جای تکیه بر فالوورها یا دنبال کنندگان برای بازدید از وب سایت آنها و محصولات مورد علاقه خود به طور دستی، آنها هم اکنون می توانند تگ های قابل کلیک اضافه کرده و مشتریان خود را به طور مستقیم به صفحه محصول در فروشگاه آنلاین خود ببرند.

بیش از ۹۰ میلیون نفر از کاربران اینستاگرام، ماهانه روی پست های خرید کلیک کرده تا در مورد محصولات نشان داده شده در آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند.

کاربران بیش از ۴۰ کشور که در آنها این ویژگی موجود است از آن برای خرید پوشاک، جواهرات و لوازم آرایشی استفاده می کنند.

با چند صد هزار کاربر فعال جدید در هر سال، فرصت های زیادی برای فروش محصولات در اینستاگرام وجود دارد.

برای انجام این کار، شما نیاز به خلق پست های منحصر به فرد دارید که دنبال کنندگان شما را درگیر کرده تا محصولات خود را به گونه ای جذاب نمایش دهید.

چگونه می توان خرید اینستاگرامی را افزایش داد؟

اگر محصولی دارید که می خواهید آن را به فروش برسانید، خرید اینستاگرامی به شما این امکان را می دهد که پروفایل خود را به یک فروشگاه مجازی تبدیل کنید.

هر استوری و پستی که منتشر می کنید باید محصولتان را به بهترین شکل به نمایش بگذارد تا مشتریان شما بر روی لینک « مشاهده در وب سایت » کلیک کرده و محصول مورد نظر را خریداری کنند.

البته مشتریان شما می خواهند اطلاعات مربوط به محصول و همچنین قیمت آن را بدانند.

بنابراین شما باید تگ های خرید را به پست ها و استوری های مربوط به محصولتان اضافه کنید.

اینستاگرام در حال حاضر به شما اجازه می دهد تا پنج محصول را برای هر تصویر و حداکثر ۲۰ عدد در هر گالری نشان دهید.

اما برای اینکه دنبال کنندگان شما بر روی تگ ها کلیک کنند، باید پست های خرید خود را اصل، فریبنده و جذاب به مخاطبان خود ارائه کنید.

در اینجا چهار نکته وجود دارد که به ایجاد پست های مربوط به خرید برای فروش بیشتر می‌پردازد.

استفاده از هشتگ

۱. محصولات چندتایی را در یک پست تگ کنید

اگر دو محصول یا تعداد بیشتری برای فروش دارید، نمایش آنها در یک پست میتواند ایده خوبی باشد.

با استفاده از چندین محصول در یک پست ، شما فرصت های متعددی برای جلب توجه مشتریان بالقوه خواهید داشت.

بگذارید بگوییم شما می خواهید دو محصول را در یک پست قرار دهید – کیف دستی و یک جفت کفش ست.

بعضی از دنبال کنندگان شما ممکن است در جستجوی کفش جدید نباشند، اما علاقه مند به خریدن کیف دستی جدید هستند.

به این ترتیب، پست شما را باز کرده و نگاهی دقیق تر به کیف می اندازند.

هنگامی که روی تگ ضربه بزنند، تصویر کفش در پایین صفحه نمایش، تحت عنوان ” همچنین مربوط به این پست ” نمایش داده می شود.

این باعث افزایش بازدید هر محصول فردی می شود و به مشتریان بالقوه امکان می دهد که محصول را ببینند، با اینکه ممکن است به دنبال آن نباشند.

علاوه بر این، اگر مشتریان شما یکی از محصولات شما را دوست داشته باشند، ممکن است محصول دیگری را نیز یکجا بخرند، مخصوصا اگر محصولات مطابقت داشته باشند یا بخشی از یک ست یا مجموعه باشند.

۲. از هشتگ درست استفاده کنید

مانند پست های دیگر در صفحه اینستاگرام خود، پست های خرید شما نیز باید شامل هشتگ های مرتبط باشد که این امکان را فراهم می کند تا تمام کاربران، نه فقط دنبال کنندگان شما پست هایتان را از صفحه جستجو (اکسپلورر) پیدا کنند، در نتیجه به شما برای رسیدن به مخاطبین جدید کمک می کند.

علاوه بر این، اینستاگرام کاربران را تشویق به دنبال کردن هشتگ ها می کند، بنابراین با استفاده از هشتگ های محبوب، شما اطمینان حاصل می کنید که محصولات شما توسط افراد درست کشف می شود.

برای به دست آوردن هشتگ های بیشتر در پست های خود، شما باید آنها را مخصوص محصول خود کنید.

برای مثال، اگر کفش و کیف دستی از نوع پوست پلنگ (لئوپارد) است ، شما باید از هشتگ #لئوپارد استفاده کنید.

شما همچنین باید در بالای آن، هر دو محصولی را که در پست با تگ های مناسب نمایش داده شده است را شرح دهید، برای مثال #کیف_دستی و #کفش_زنانه (یا #کفش_پاشنه_بلند اگر می خواهید بیشتر مشخص باشد). برای تعامل بیشتر، آنها را با هشتگ های برند مخصوص خود ترکیب کنید.

استفاده از استوری

۳. یک سبک دیداری یکسان را حفظ کنید

اگر مدتی است که پروفایل برند خود را در اینستاگرام دارید، احتمالا شما در حال حاضر یک سبک بصری یا دیداری منحصر به فرد خود را ایجاد کرده اید.

از آنجا که پست های خرید شما در صفحه پروفایل شما نمایش داده می شود، آنها باید از همان سبک و قالب بندی دقیق استفاده کنند.

بنابراین بهتر است از رنگ اولیه، فیلترها، تکنیک های ویرایش و فونت های یکسان استفاده کنید تا مطمئن شوید که پست های خریدتان با زیبایی شناسی کلی شما سازگار است.

افراد در فضای مجازی از تبلیغات بیزارند، از این رو استفاده گسترده از نرم افزار آگهی را مسدود می کنند.

اگر پست های خرید خود را از پست های دیگر خود به هیچ وجه متمایز کنید، بسیاری از دنبال کننده های شما ممکن است حتی زحمت باز کردن آنها را به خود ندهند.

به طور مشابه، اگر آنها متوجه شوند که زمان و تلاش بیشتری را در پستهای خریدتان نسبت به بقیه محتوای خود می گذارید، ممکن است فکر کنند که دنبال کردن پروفایل شما ارزشی ندارد.

برای جلوگیری از از دست دادن دنبال کننده های خود، اطمینان حاصل کنید که همه پست های شما دارای فضا و کیفیت یکسانی هستند.

۴. از استوری ها برای نشان دادن محصول خود استفاده کنید

اینستاگرام همچنین به شما اجازه می دهد که تگ های خرید را به استوری هایتان اضافه کنید.

با این حال، به جای داشتن یک عکس ثابت از یک یا چند محصول خود، باید از ویژگی «استوری ها» برای نشان دادن محصولات خود در عمل استفاده کنید.

فیلم های کوتاه، پویا و سرگرم کننده برای نشان دادن آنچه که محصول در زندگی واقعی به نظر می رسد، بسازید.

این امر مخصوصا برای :

  • جواهرات
  • پوشاک
  • سایر

محصولات مهم است که می توان به آن لوازم جانبی یا اکسسوری ها را اضافه کرد.

با نمایش محصولات خود در زمینه ها ، سبک ها و موقعیت های مختلف، شما به دنبال کننده های خود فرصت می دهید تا همه روش های مختلفی برای ترکیب محصول با زندگی روزمره خود ببینید.

بنابراین شما به آنها دلایل بیشتری برای ضربه زدن به تگ خرید و خرید محصول می دهید.

نتیجه نهایی

این پست های خرید بخش مهمی از استراتژی بازاریابی اینستاگرامی شماست، بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که آنها نرخ هایی را که می خواهید، به دست آورید.

برای انجام این کار، باید عملکرد هر پست را کنترل کنید.

روی مشاهده نظرات کلیک کنید تا ببینند مخاطبانتان با هر پست خرید چقدر ارتباط برقرار کرده اند.

شما همچنین می توانید تمام پست های تگ شده خود را مرتب کنید تا ببینید کدامیک را بهتر انجام داده اید.

سعی کنید الگوهای خاصی را که در آن شیوه مخاطبان هدف شما به پست های خریدتان واکنش نشان می دهند را شناسایی کنید که می تواند به استراتژی اینستاگرام شما کمک کند.

تجزیه و تحلیل نوع و محتوای بازدید کنندگان شما را به بهترین پاسخ میرساند.

آیا آنها بیشتر به پست های تکی و یا سبک تعداد بیشتر علاقه مندند؟

آیا ویدئوهای تولیدی شما که در استوری اینستاگرام نمایش داده شده بازدید بیشتری نسبت به پستهای تصویری در پروفایل شما دارد ؟

تمام این نگرش ها را تجزیه و تحلیل کنید و از آنها برای بهبود پست های آینده خود را در اینستاگرام استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *